Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 4 lipca 2024 04:23
PRZECZYTAJ!
Reklama

JSW dba o zdrowie najmłodszych

Fundacja JSW przekazała 80 oczyszczaczy powietrza publicznym żłobkom oraz przedszkolom. Urządzenia odebrali dyrektorzy placówek z miejscowości, na terenie których działa Jastrzębska Spółka Węglowa. Na akcję „Czyste powietrze dla przedszkoli w regionie - zakup oczyszczaczy powietrza” Fundacja JSW przeznaczyła prawie 50 tys. złotych.
JSW dba o zdrowie najmłodszych

Ta akcja jest wyjątkowo wartościowa i potrzebna, szczególnie w czasie obecnej pandemii. Na Śląsku w sezonie grzewczym mamy różną jakość powietrza, a te urządzenia mają znaczenie dla zdrowia naszych podopiecznych. Ponadto, mieliśmy w tej kwestii wiele sygnałów od rodziców i wychowawców - powiedziała Beata Tomanek, dyrektor przedszkola „Wesoły Dzwoneczek” w Mszanie.

Obecni na uroczystości dyrektorzy palcówek oświatowych, wychowawcy, a także włodarze okolicznych miejscowości podkreślali, że akcja Fundacji JSW jest kolejnym projektem, który wychodzi naprzeciw potrzebom lokalnych społeczności.

Zdrowie dzieci jest dla nas sprawą najważniejszą. Jesteśmy spółką, która działa na śląskiej ziemi i zależy nam na tym, aby jej najmłodsi mieszkańcy mieli z nami pozytywne skojarzenia - powiedział Artur Dyczko, prezes Fundacji JSW. - Dziś podarowaliśmy oczyszczacze powietrza, ale zawsze wsłuchujemy się w to, o czym mówią nam pracownicy oświaty. Dlatego inwestujemy w wyposażenie szkolnych pracowni, czy przedszkolnych placów. To dla nas inwestycja w przyszłość - dodał prezes Fundacji JSW.

Uroczyste wręczenie oczyszczaczy to nie koniec akcji prowadzonej przez Fundację JSW. Fundacja ogłosiła konkurs dla przedszkolaków i podopiecznych żłobków publicznych, które otrzymały już oczyszczacze - na najlepszą pracę obrazującą, w jaki sposób przekazany sprzęt sprawdza się w placówce. Prace mogą zostać wykonane w dowolnej formie medialnej lub plastycznej. Nagrodą jest oczywiście 20 oczyszczaczy powietrza.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
PRZECZYTAJ
Reklama
Reklama
Reklama